Navigation


RSS: inlägg



Topp 3 plagg + Topp 3 sminkprodukter

2011-03-28 @ 18:49:17, Allmänt, , Kommentarer (0)


Bobby Brown, Limited Edition Pretty Face Palette ca: 60$
Min nya personliga favorit! Helt underbara färger som är perfekta för våren:)


Lancome, Juicy Tubes ca: 18$
Glittrar på läpparna och ser helt underbart ut, min favorit heter Berry Bold och det är den som syns på bilden.


China Glaze, Emerald Fitzgerald ca: 100kr
Det finns inga ord för hur fint det här nagellacket ser ut på naglarna.


Bik Bok, Gold Top ca: 100kr
Ett måste att ha på sommaren!


H&M, 6-pack örhängen ca: 30kr


Lindex, 2-pack hårspännen ca: 40kr


Anledningen till att jag alltid skriver "ca" framför ett pris är för att det är inte alltid som priset är samma på olika ställen.
PS: Det är något fel på blogg.se så ignorera rosetterna i början på inlägget, kunde inte ta bort de.
+ Jag vet inte om hårspännen och örhängen kan räknas som plagg men för mig gör de det;)


Mac, biker blue nagellack

2011-03-18 @ 18:06:30, Allmänt, , Kommentarer (0)

Först av allt så måste jag ursäkta för dålig uppdatering, hade bara inte så mycket tid att blogga pga att jag inte hade tid. Men nu ska det bli bättre, måste börja blogga minst en gång om dan. Medans jag skriver så vill jag tipsa om ett jättebra nagellack:

Den heter Mac, Biker Blue och kostar runt 14$.


Sushi-Naglar

2011-03-13 @ 17:23:53, Allmänt, , Kommentarer (0)


Så söta<3