Navigation


RSS: inlägg



Selenas Läppar

2011-01-09 @ 15:05:48, Allmänt, , Kommentarer (1)

Jag vet inte vad det är med mig och läppar idag;) men jag har bestämt mig för att förklara för er hur man gör något jätte enkelt:

Selena Gomez läppar! En jätte bra idé för t.ex. Halloween eller vad ni vill. Man behöver inte använda just de färgerna om man inte vill.
1. Måla läpparna med ett nude-färgat läppstick (MAKE UP STORE, Lipstick Sheer ca: 170:-)
2. Måla med en rosa lip-liner formen av ditt hjärta (Lumene, Cranberry Kiss Lipliner ca: 90:-)
3. Fyll i hjärtat med ett starkt rosa läppglans (L'ORÉAL Paris, Glam Shine 6H Volumizer ca: 130:-)
4. Det här steget behöver man inte göra men det ger en extra effekt. Sätt på pärlor eller någonting liknande med en pincett.

Det är jätte enkelt men som jag sa, man behöver inte göra steg 4. Det känns lite konstigt med pärlor på läpparna och det skulle nog inte bli så skönt om man svalde de. Så jag personligen hoppar över steg 4:)



Kommentarer
Postat av: Jeanette' ♥

sv: tack detsamma! :D



Coolt det där med läpparna hehe~ :)

2011-01-10 @ 12:49:58
URL: http://neettaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback